2016年5月28日 星期六

2015。芬蘭&蘇格蘭&倫敦。Day 1

2015年12月22日(二)

今日非常忙碌,一早就去銀行拎外幣,再去菲臘覆診,再返屋企拾行李,再去醫院探爸爸拎晚飯俾佢食,再趕返屋企做冬,再將行李收尾,點拾都好,行李點都係過20KG...哈哈...


2015年12月23日(三)

航空公司 : 芬蘭航空
香港起飛時間 : 00:45
赫爾辛基到達時間 : 05:45
飛行時間10小時左右,芬蘭航空坐位比一航窄,坐得唔係太舒服,而飛機餐就唔錯,食完之後睇左一陣超人就訓lu,第一次搭長途機,估唔到都可以連續訓5-6個鐘.



觀光小冊子
落到機出埋關都係6點半左右,距離我地坐內陸機Check In時間仲有5個鐘,曾經有諗過趁呢段時間出市區打個轉,但衡量過趕得黎又做唔到d咩,又要用錢搭車租Locker又趕頭趕命,唔係咁化算,所以決定係機場慢慢hea.
去到R-Kioski,第一時間比Postcard吸引住
係咪好靚呢~~~
寫Postcard都玩左幾粒鐘,哈哈..!

玩之餘梗係有做正經野啦,買DNA上網卡,EUR9.9=1GB,如果要再多GB一跳就去到10GB=EUR99,1GB Share4個人用真係岩岩好,主要用黎Whatsapp
入到超市都係行Postcard區先,哈哈~
EUR1.35咁大盒螺絲粉真係好抵,我之後有食過,係唔好食..
係超市買既EUR0.75 & EUR0.45麵包,又平又好食
赫爾辛基 - 萬塔機場,準備去Check in,內陸機係坐挪威航空,Norwegian
朝早10點幾,但好似日落咁
千辛萬苦check in完..係自助check in,將行李放上運輸帶到,如果唔超過20kg既話就會運走,如果過重就會叫你去櫃台check in,超重費EUR11=1KG,玩咩!!咁貴!!於是我地不斷repack抽返哂d野出黎..以上張相係我地要hand carry既行李,請注意,挪威航空係講明每位乘客只可以帶一件行李/包包上機.我地係左閃右避收收埋埋明明個袋係重到爆但又要扮哂好輕咁上機
輕食午餐
樹精呀~~(心心眼)
係芬蘭真係隨處都可以見到娒明
我地所坐既挪威航空客機
每架機既機尾都會印上芬蘭過往好出名既名人,科學家呀..數學家呀..音樂家呀....我一個都唔識XDDD
咁大個女都未見過成排樹林
飛行時間係1小時20分鐘,眼見既一切愈黎愈白,個心都跟著興奮
亦會明白芬蘭點解會叫千湖之國,沿途都會見到大大小小既湖或者河
WooWOO!!!到喇到喇!!(第一次黎北歐係比較興奮d)
亦會覺得好神奇,晏畫2點幾就見到月亮兼開始天黑,芬蘭既冬天每日只會得幾小時既日照時間
Rovaniemi 機場&聖誕鹿X5
落機一入大堂就會見到左一條運輸帶,右一條運輸帶,再行出去門口就已經係上巴士既地方.無錯,個機場就係得咁大
當初準備左三個出市區既方法:
1. Airport Express (無時間表,只要有航班到就會有車)
2. 8號巴士(原先唔知個機場真係細得成,驚唔知攪幾耐趕唔到上Airport Express就要坐巴士,但巴士要等多1個鐘先有下一班車)
3. 萬一萬一1&2都坐唔到,就坐只要你有錢就得既的(但問題係竟算你有錢,係咪會搵到有的士呢?)
結果一出機場門口,架Airport Express就會係你眼前出現,車前仲會有個老年咁大既牌寫會停站既酒店名,double check下係咪有住所最近既酒店名就可以上車,車費唔記得lu,出市區大約20分鐘左右.
落車係雪地小辛苦咁推o急行一小段路就到Aava Apartment,apartment主人已經係樓下等我地,仲幫手拎行李.  


溫馨小屋,我地個個都好鐘意!
開放式廚房,住Apartment既好處除左大家可以聚埋一齊開心d,其次就係可以方便煮食 
一開廚櫃就見到姆明同阿美,廚具同碗碟都好齊全.
廁所都好企理.
Apartment只有一間房,有兩張痴埋一齊既單人床,房訓2個,沙發訓1個,另外有床墊鋪地下訓1個,呢間Apartment最多可以住4個人
 房入面仲有一個大櫃
呢間Apartment一晚EUR180,除開每人都係HK$400
 
一落機就負19度,大家都重裝備XDD
Rovaniemi市中心
小鎮既市中心同我地市區市中心既感覺很差好遠,市區市中心你會覺得周圍都係人既熱鬧,但呢到係寧靜既熱鬧
簡單既小山丘都可以令小孩們樂此不疲地不斷sir呀sir呀
晚餐食Burger,攝於Apartment附近既小公園,如果我屋企附近都有個咁靚既公園(要好似上圖咁bor,要有埋雪景),我會願意晚晚落黎散下步XDDD
揀呢間Apartment仲有另一個原因,就係有露台對著河景,希望能方便目睹極光既出現,但個晚都keep住落雪雨同雲厚,係睇唔到既 -_____-
Rovaniemi比我既感覺係一個好簡單既小鎮,房屋簡單,商場簡單,快餐店都好簡單,一個人收錢整野食兼入袋,人都好簡單,為免聽日搵唔到車站,所以今日特登先行探路,搵到個好似係但又無任何標明既懷疑車站,係冷清既街道上,我去stop左一個跑步既男仔問下,佢話佢都唔清楚,叫我地去巴士總站問穩陣d,佢仲話帶埋我地去,因為佢都係住個邊既方向,接著沿途傾計個部份就交比我地講英文勒勒聲既佩佩,原來個男仔好鐘意歷史,所以一路行時就會講下呢個鎮既歷史..呢條天橋呢條火車軌呢個停車場以前係用黎做咩咩咩宜家就變左嘜嘜嘜...如果比起係香港,叫你直行轉左轉右就完,係呢到問路,會多左份溫暖.

沒有留言:

張貼留言